Informace pro kupujícího
- Tyto informace nenahrazují Obchodní podmínky, které naleznete zde.
Zboží a objednávky
- Zboží vystavené v e-shopu máme skladem! Cena za zboží je uvedena v Kč včetně DPH, neobsahuje poštovné a balné.
- Doplňující informace ke zboží (tabulka velikostí, materiál, rozměry apod.) naleznete v detailu zboží - tlačítko Informace.
- Objednávky na dobírku vyřizujeme obratem a předáváme je dopravcům do druhého pracovního dne od potvrzení objednávky.
- Objednávky placené převodem a GoPay předáváme dopravcům nejpozději druhého pracovního dne ode dne přijetí platby.
- Zboží balíme do standardních obalů (bublinkové nebo plastové obálky a poštovní boxy).
Kombinace dopravy a platby, ceny a dodací lhůty
- Ceny jsou uvedeny v Kč. Zahrnují dopravné a balné. Přibližná doba dodání je uvedena v pracovních dnech.
- Dopravné zdarma u objednávek nad 3500,-Kč.
GoPay / Převod | Dobírka | Hotově / Kartou | |
Balík Do ruky | 149 | 209 | --- |
Balík Na poštu | 139 | 199 | --- |
Balíkovna | 99 | 159 | --- |
PPL Česká republika | 139 | 199 | --- |
DPD Česká republika | 139 | 199 | --- |
PPL Slovenská republika | 269 | 329 | --- |
Osobní odběr | --- | 0 | 0 |
Balík Do ruky | Doručení balíku do rukou adresáta následující pracovní den po podání s možností platby kartou. |
Balík Na poštu | Doručení balíku na vybranou poštu následující pracovní den po podání s možností platby kartou. |
Balíkovna | Vyzvenutí balíku v síti Balíkoven s rychlejším odbavením a možností platby kartou. |
PPL Česká republika | Doručení balíku do rukou adresáta druhý pracovní den po podání s možností platby kartou. |
DPD Česká republika | Doručení balíku do rukou adresáta druhý pracovní den po podání s možností platby kartou. |
PPL Slovenská republika | Doručení balíku do rukou adresáta 3. - 7. pracovní den po podání. |
Osobní odběr | Objednávka je připravena na výdejním místě po dobu 5 kalendářních dnů. |
Ochrana osobních údajů
- Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je Punkstore s.r.o. se sídlem Praha 7 - Holešovice, Veverkova 1412/4, PSČ 170 00, identifikační číslo: 04572726, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem Praze, pod spisovou značkou C 249277. Celé znění zde: GDPR
Odstoupení od kupní smlouvy
- Kupující má právo vrátit zboží bez udání důvodů do 14 dnů od jeho převzetí. Možnosti odstoupení od kupní smlouvy jsou popsány v Obchodních podmínkách zde. Kupující může použít k informování o odstoupení prodávajícího formulář, který nalezne zde.
Práva z vadného plnění (reklamace)
- Záruční doba na nepoužité zboží je 24 měsíců. Kupující má nárok na reklamaci v případě, že se vady projeví do 24 měsíců od převzetí zboží. Je povinen dodané zboží prohlédnout při převzetí, bez zbytečného odkladu a o zjištěných vadách do 3 dnů informovat prodávajícího. Oznámení o zjištěných zjevných vadách musí učinit písemně, e-mailem nebo telefonicky ve lhůtě do 3 dnů od převzetí zboží. Případně bez odkladu po projevení vady v záruční době. Kupující může použít k informování kupujícího formulář, který naleznete zde.
- Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu zboží, funkčních vlastností a škod z neodborného užívání zboží, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
- Reklamace při nákupu použitého zboží. V tomto případě není možná výměna. Kupující má nárok na přiměřenou slevu. U použitých věcí může obchodník zkrátit zákonnou lhůtu pro reklamaci a to až o 12 měsíců, tedy na jeden rok oproti běžným dvěma.
- Reklamace budou vyřízeny v souladu s ustanovením § 19 odst. 3) zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele.
Nárok na reklamaci se nevztahuje na
- Poškození zboží při přepravě (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí),
je také třeba ihned informovat prodávajícího, viz Obchodní podmínky. - Opotřebování zboží z povahy produktu běžným užíváním a opotřebením časem.
- Škody na zboží z neobvyklého používání nebo škody zaviněné uživatelem.
- Škody způsobené vnějšími událostmi a chybnou manipulací.
Vyřizování reklamací
- Vadné zboží zašlete spolu s kopií faktury a vyplněným formulářem (zde) do 3 dnů od jeho převzetí na adresu Punkstore s.r.o.
- Reklamace bude posouzena a pokud bude shledána oprávněnou, bude zboží vyměněno, nebo bude vrácena částka za zboží.
Výměna zboží za jinou velikost, či za jiné zboží stejné ceny
- Zboží zašlete na adresu Punkstore s.r.o. Uveďte jakou velikost, či jaké jiné zboží ve stejné ceně požadujete. Můžete použít formulář zde. Zboží bude vyměněno, popř. Vám bude vrácena částka za zboží.
- Poštovné k nám hradíte Vy, poštovné k Vám hradí Punkstore s.r.o.